Treningsstart og nybegynnerkurs våren 2024

Ønsker du å lære deg selvforsvar, ha gøyal mosjon og styrke ditt selvbilde?

Karate er tingen!

Karatetrening er trening for både kropp og sjel. Etter en god økt har man lagt fra seg hverdagens stress og bekymringer og du føler at selvtilliten, selvrespekten og hele kroppen er styrket etterpå. Vi gir deg muligheten til en individuell utvikling i et sosialt felleskap.

Karate er en spennende og morsom idrett som gir økt kroppsbeherskelse og god trening til hele kroppen. På våre nybegynnerkurs i karate tar vi hensyn til dem som ikke er i god form, og kursene er først og fremst laget for dem som ikke har noen erfaring med kampidrett.

Karate gjør deg til et bedre menneske!

Kom og prøv helt gratis!

Kom og tren med oss i et spennende og sosialt miljø. Under treningen får man lært grunnleggende karateteknikker og selvforsvar. Samtidig kommer også moralske og etiske normer inn i bildet.

Du trenger ikke være sterk eller ha god fysisk form for å trene hos oss, for det vil du få etter hvert.

Nybegynnerkurset er delt inn i to kurs, et for barn fra 7 - 12 år og et for ungdom/voksne fra 13 år og opp til pensjonsalderen.

Dersom du er interessert, kan du møte opp i vanlig treningsstøy og prøve gratis. Husk i tillegg å ta med vannflaske. De som kun ønsker å se på treningene er også velkomne.

Halden Karateklubb trener på Øberg skole! (Øbergveien 85, 1793 Tistedal)

Innføringskurs for nybegynnere våren 2024 - fra og med 8. januar

Nybegynnerkurs for barn starer onsdag 10. januar kl. 18:00. Barnepartiene er fra 7-12 år (for barn gjelder minstealder 2. klasse på barneskolen - ca. 7 år).

Nybegynnerkurs for ungdom og voksne starter mandag 8. januar kl. 19:30. Ungdomspartiet er fra 13-17 år. Ungdomspartiet trener sammen med voksne på mandag, tirsdag, onsdag og torsdag. Se under for treningtider.

Se her for fullstendig oversikt over treningstider

Halden Karateklubb er en ideell forening.

Klubben drives av entusiaster, og er basert på frivillighet. Halden Karateklubb har drevet kontinuerlig med karate i Halden siden 1983 og jubilerte med 40 år som klubb i august 2023.

Priser

Barn 7-12 år: Kr. 650,-  pr. semester
Nybegynner og videregående ungdom (f.o.m. 13 år - t.o.m. 18 år): Kr. 650,-  pr. semester
Nybegynner og videregående voksen (f.o.m. 19 år): Kr. 1000,- pr. semester
Familierabatt: Kr. 100,-  i rabatt pr. familiemedlem pr. semester

Eventuell karate-gi (karate-drakt) kommer i tillegg. Fåes kjøpt i klubben.

Klubben har en sterk sosial profil som legger vekt på inkludering, samhold og mellom-menneskelig respekt. Vi arrangerer årlig flere sosiale evenement både for voksne og barn.

Velkommen til oss!

Ta gjerne kontakt for mer informasjon.