HKK-utøvere til Senior NM

Lørdag 5. april blir er det klart for norgesmestersapet for seniorer. Halden Karateklubb stiller med en liten, men god tropp. Kim og Nadia skal stille i kata og debuterer i senior-NM, men det bør nevnes at Kim tok bronse i Scandinavian Open 2008, og Nadia sølv i Bergen Open 2007. Så kvaliteten skal det ikke stå på.

Martin Langaas stiller i kata. Under fjorårets senior-NM i Bergen tok Martin sølv, så medalje bør være innenfor rekkevidde også i år. Lars Randulf Hansen har fått permisjon fra garden for å delta i årets norgesmesterskap. Også han tok sølv under fjorårets senior-NM så medalje er ikke utenkelig. Lars stiller i klassen kumite herrer -84kg.

Coach under mesterskapet er Martin, med god assistanse fra Aslak og Gjermund.

Halden Karateklubb ønsker lykke til!