Badedag på Superland i Sarpsborg.

inviterer til badedag på Superland i Sarpsborg.

Lørdag 16 oktober  kl 09.00 fra Os skole.

Vi fyller opp en 60 seters buss og eventuellt noen personbiler!

Dette kommer til å bli gøy!! J

Påmelding innen!

1 oktober 2010.

Vi har stor tro på at det fort kan bli full buss på denne turen! Så først til mølla gjelder J

Bli med på en kjempemorsom dag på badeland i Sarpsborg. Alle medlemmer av Halden Karateklubb kan bli med, men de som ikke har fyllt 8 år enda må ha med en forelder. Andre foreldre er også velkomne til å bli med, men plassene på bussen er forbeholdt barna. Blir det fullt blir da alternativet å kjøre privatbil inn til Sarpsborg.

Halden Karateklubb spanderer inngangsbilletten på badeland på kr 125 for alle medlemmer som ønsker å bli med. Klubben er nødt til å ta en liten egenandel på transporten på kr 100.

Ikke medlemmer og foreldre betaler egenandel og inngangsbillett selv. Det er mulighet for å kjøpe mat der inne, alternativt ta med seg matpakke/drikke selv hjemmefra.

Vi som klubb kommer til å ha med flere ledere, men oppfordrer foreldre til å bli med på en morsom dag sammen med barna sine.

Fyll inn i skjemaet (se vedlegg på fil eller bruk skjema du finner på tavla på Os) og gi til din instruktør så raskt som mulig, og innen 1 oktober!

Vi er tilbake på Os skole ca kl 14.30.

Spørsmål? Ring eller sms til Gjermund.

Mob  40852497, Epost: leder@halden-karateklubb.no