Kanotur med overnatting, 30-31.8.2008!

Etter at elitepartiet hadde en vellykket og morsom kanotur med overnatting i vår, har styret i klubben bestemt at HELE KLUBBEN skal på tur. Dette er selvfølgelig frivillig, men man ønsker og håper at så mange som mulig blir med på dette.

Vi har felles avreise fra Os skole, lørdag 30.8.2008 kl. 1000. Turen skal foregå på Ørsjøen, og vi parkerer ved Bøkevangen. Turen passer for alle klubbens medlemmer – uansett alder. Det er mange voksne med, og sikkerheten står selvfølgelig i høysetet. Ingen får f.eks nærme seg vannet – uten at de har redningsvest på.

I løpet av dagen vil vi padle og oppleve mye morsomt. Det blir ikke noen hard tur, og det vil bli en del stopp på turen for løsing av diverse oppgaver. Om ettermiddagen kommer vi til teltleiren, hvor det vil bli grilling og lek utover kvelden.

Hjemreisen blir neste dag, etter at vi har spist og tatt ned leiren. Turen er gratis!

Dette blir garantert kjempemoro! Bare spør de som var med på turen i våres?. DETTE ER EN KJEMPEFIN MULIGHET TIL Å BLI KJENT MED KLUBBENS MEDLEMMER, PÅ EN LITT ANNEN MÅTE!

Hver enkelt må ta med seg tørrmat, grillmat (klubben tar med ketchup, sennep, sprø løk og grillkrydder), drikke, uteklær, sovepose og liggeunderlag. Litt smågodt og en liten kosebamse, er også lov å ta med.

Reiseledere og ansvarlige for opplegget, er Rune Johansen og Jo Vole.

For at vi skal vite hvor mange flytevester og kanoer vi skal bestille, ber vi om at de som ønsker å være med på denne turen gir beskjed om dette til kasserer Jo Vole – innen tirsdag 26.8.2008. påmelding kan skje pr. tlf: 992 86 524 eller pr. mail: jo.vole@politiet.no.

Vi gleder oss til å dra på tur med DEG!

Karatehilsen fra Rune og Jo.