Halden Karateklubb sponser WRN landslaget.

Det er av Halden Karateklubbs styre besluttet å sponse Wado Ryu Norge og landslaget med kr 5000.
Dette er en detikert støtte til satsingen mot Wado Ryu VM på "hjemmebane" i Japan 2009.

Vi ønsker med dette å være med på å sikre at de beste av det beste, fra Norge, skal få muligheten til å måle styrke og ferdigheter mot utøvere fra hele verden i Tokyo 2009.

Halden Karateklubb ønsker også Wado Ryu Norge lykke til i forberedelsene frem mot mesterskapet.
Spesielt landslags coach i kumite, Andrè Heede fra Troll KK, og landslag coach i kata, Martin Langaas fra Halden KK.
Lykke til med treningssamlinger og senere laguttak.

Jeg vil samtidig oppfordre andre klubber til å være med på støttekampanjen!

Vær med å støtt ungdommen!!

www.wadoryu.no

Mvh Gjermund

Lykke til med treningssamlinger og senere laguttak.

Jeg vil samtidig oppfordre andre klubber til å være med på støttekampanjen!

Vær med å støtt ungdommen!!

www.wadoryu.no

Mvh Gjermund