Nye bilder!! Heian Cup og mini cup på Strømmen!

Noen for første gang som på Strømmen, andre for "ente" gang som i Sverige og på Heian Cup!
Noen har mer erfaring og treff med dagen enn andre og lykkes med gode plasseringer og tom seier i sine klasser!
Gratulerer til dere!
Andre legger ny erfaringen til den gamle for kanskje å lykkes bedre neste gang!
Jobb hardt videre og gi aldrig opp!!
Felles for alle er å stå tidlig opp i helgene, komme sent hjem og være trøtt og sliten på kveldene. Våre unge, flotte og ivrige konkurranseutøvere samt støtteapparat har igjen vært på tur! Stevne tur!
Gratulerer til dere!
Andre legger ny erfaringen til den gamle for kanskje å lykkes bedre neste gang!
Jobb hardt videre og gi aldrig opp!!
At det er et godt samhold og felleskap blandt utøvere, ledere og foreldre!
At gleden, skuffelsen, konsentrasjonen, blikkene, latteren og praktiskt talt hele galleriet følelser, dreier seg om å ha det gøy av og med KARATE!!
Det er bare å se på bildene! De taler for seg selv!!

Mvh G