Dugnad lørdag 2. januar 2010. Vareopptelling på Dags marked.

Hei alle karateentusiaster!

Lørdag 2. januar 2010 er det klart for klubbens første dugnadsånd for det nye året.  Kl. 10:00 stiller vi både mann og kvinnesterke til varetelling ved Dags marked.

Hei alle karateentusiaster!

Denne dugnaden er en av flere aktiviteter klubben er innvolvert i for at klubben kan ha ett godt inntektsgrunnlag som skal gi rom for fortløpende opprettholde de kjente og kjære aktiviteter og ikke minst gi rom for nytenkning og nyinvesteringer til klubbens beste.

Sett derfor et smiley-fjes på denne dato slik at vi blir mange som bidrar til denne viktige inntektskilden for Halden karateklubb.

HKK må som leverandør av denne tjenesten for Dags marked ha oversikt over hvor mange som stiller da dette er avgjørende for å oppnå totalsummen for jobben.  Meld dere derfor på til Sekretær i HKK på sekretar@halden-karateklubb.no eller tlf. 907 16 226 så snart som mulig.

mvh

Sekretær