Nybegynnerkurs og treningsstart 2010.

Ønsker du å lære deg selvforsvar, ha gøyal mosjon og styrke ditt selvbilde?

Karate er tingen!

Karatetrening er trening for både kropp og sjel. Etter en god økt har man lagt fra seg hverdagens stress og bekymringer og du føler at selvtilliten, selvrespekten og hele kroppen er styrket etterpå. Vi gir deg muligheten til en individuell utvikling i et sosialt felleskap.

Karate er en spennende og morsom idrett som gir økt kroppsbeherskelse og god trening til hele kroppen. På våre nybegynnerkurs i karate tar vi hensyn til dem som ikke er i god form, og kursene er først og fremst laget for dem som ikke har noen erfaring med kampidrett.

Karate gjør deg til et bedre menneske!

Kom og prøv helt gratis!

Kom og tren med oss i et spennende og sosialt miljø.   Under kurset får man lært grunnleggende karateteknikker og selvforsvar.  Samtidig kommer også moralske og etiske normer inn i bildet.

Du trenger ikke være sterk eller ha god fysisk form for å trene hos oss, for det vil du få etter hvert.

Nybegynnerkurset er delt inn i to kurs, et for barn fra 8 - 12 år og et for voksne fra 13 år

og opp til pensjonsalderen.

Dersom du er interessert, kan du møte opp i vanlig treningsstøy og prøve gratis.  Husk i tillegg å ta med vannflaske. De som ønske å se på treningene er også velkomne.

Innføringskurs for nybegynnere

For Barn

Fra og med  januar 2010.

Onsdager kl 17:30 - 18:30

For Voksne

Fra og med  januar 2010.

Mandager kl 18:00 - 19:30

Torsdager kl 19.00 - 21.00

Treningsstart for videregående partier

Fra og med mandag 11 januar.

Mandag kl 19.30-21-00: Videregående voksen, 13 år og eldre.

Onsdag kl 18,30-20.00: Videregående barn 1 og 2.

Torsdag kl 17,30-19.00: Videregående barn 3

kl 19.00-21.00: Alle voksne. Nybegynnere og videregående 13 år og eldre.

Alle treningstider med instruktører ser du her: http://halden-karateklubb.no/?q=node/6

Hva koster det å trene i Halden Karateklubb?

Barn 7-12 år, kr 84 pr mnd (kr 500 pr 6 mnd)

Voksen 13 år og eldre, kr 134 pr mnd (kr 800 pr 6 mnd)

Karatedrakt og belte kommer i tillegg som en engangskostnad første halvår.

Klubben drives ideelt og er derfor billigst i byen! Klubben har en sterk sosial profil som legger vekt på inkludering, samhold og mellom-menneskelig respekt. Vi arrangerer årlig flere sosiale evenement både for voksne og barn som blant annet nissemarsj, kanotur og sommerleir.

Velkommen!

Ta gjerne kontakt for mer informasjon.