Varetelling hos vår samarbeidspartner Kiwi Risum

Halden karateklubb er inne i en medvindsbølge om dagen, og klubben markerer seg meget sterkt i idrettsmiljøet, og i media for tiden.

Etter et ”prikkfritt gjennomført” regionsmesterskap på Remmen i helgen, med en svært god sportlig og dugnadsmessig innsats, kan jeg konkludere med hva jeg tror er den viktigste årsaken til at vi lykkes.

Det er takket være alle støttespillerene våre!

Alle medlemmer og enkeltpersoner, alle foreldre, og alle bedriftene vi samarbeider med, er med på å gjøre det mulig å drive klubben med den fremgangen vi har nå.

Støtt

Det er takket være alle støttespillerene våre!

Støttespillere og bidragsytere er for oss en viktig faktor. En suksessfaktor!

I forbindelse med vår nye avtale om vareopptelling med KIWI på Risum er vi avhengig av hjelp.

Kan du hjelpe?

Søndag 2 mai kl 09.00 på Kiwi på Risum.

Vi må for ordens skyld be om at du er medlem, foreldre, foresatt eller nær og fortrolig venn til et medlem i klubben. At du er over 12 år og vil ta oppgaven, isåfall sammen med en voksen, seriøst.

Blir vi 14 personer eller flere, er vi ferdig til kl 13-14.00 tiden.

Send en beskjed så raskt som mulig til:

Morten mob: 90716228

sekretær@halden-karateklubb.no

Eller

Gjermund mob: 40852497

leder@halden-karateklubb.no

Vi satser på deg! Vi håper på deg som støttespiller!

På forhånd takk c”,)