Flott oppsluttning på vareopptellingen på Kiwi

Ikke grytidlig, men allikevel tidlig nok for noen og enhver på en søndagsmorgen, stod tellekorpset klar på parkeringen til Kiwi på Risum. At så mange som 23 personer møtte opp, klare til å telle seg igjennom alle varene som finnes i en butikk, er svært gledelig. Alt går så mye enklere og raskere om flere bidrar litt. For det er litt av en jobb å telle nesten 5000 artikler i antall og samtidig holde tungen rett i munnen slik at det ikke går i surr. Ikke minst kan det være svært utfordrende å telle artikler man selv ikke er helt kjent med!  Gjett hvem som fikk damestrømper, sanitærartikler, sokker og undertøysavdelingen nesten helt for seg selv! Litt vrient i starten, men det gikk til slutt greit:-)

Hele jobben i sin helhet skulle vise seg være null problem for karateklubbens fremmøtte. Med lavmelt, systematisk og konsentrert iver, jobbet vi oss gjennom hylle for hylle, artikkel etter artikkel. Det hele var over på nøyaktig 4 timer. Imponerende!

Stor takk til alle store som små medlemmer, og foreldre, som hjalp til.

Det er svært gledelig å motta denne tilbakemeldingen fra butikksjefen etter utført oppdrag:

"Flott jobbet! Dere er tydeligvis en seriøs gjeng som tar arbeidsoppgavene på alvor. Imponerende!"

"Kan vi avtale dato for neste telling allerede nå?"