Varetelling på Kiwi Risum. 2. Januar 2011. Kan du hjelpe til?

Vi kan se tilbake på et innholdsrikt år i klubbens historie med følgende stikkord:

[img_assist|nid=486|title=|desc=|link=none|align=left|width=120|height=56]Halden Karateklubb er i en stabil medvind for tiden, og klubben markerer seg meget sterkt i idrettsmiljøet, og ikke minst i media.
Økt interesse for kamsport, Karate Kid filmen, store barnepartier, NRK interesse, nissemarsj, badelandtur, sommerleir, klubbmesterskap med mer. I tillegg har vi fått flotte idrettsprestasjoner der utøvere har blitt både regionsmestere, norgesmester og ikke minst representert det norske flagget under stilarts EM i Roma med sølvmedalje som resultat.
Det er nærliggende for klubbens ledelse å konkludere med hva vi tror er en viktig årsak til at vi lykkes. Det er takket være alle støttespillerene våre!
Alle medlemmer og enkeltpersoner, alle foreldre, og alle bedriftene vi samarbeider med, er med på å legge til rette for at klubben kan opprettholde det høye aktivitetsnivået og den fremgangen vi har nå.
Støttespillere og bidragsytere er for klubben en viktig faktor. En suksessfaktor!
I forbindelse med vår avtale om vareopptelling ved KIWI på Risum er vi avhengig av hjelp.

Kan du hjelpe?

Søndag 2 januar 2011 - kl 09:00 på Kiwi på Risum.
Vi må for ordens skyld be om at du er medlem, foreldre, foresatt eller nær og fortrolig venn til et medlem i klubben. At du er over 12 år og vil ta oppgaven, i såfall sammen med en voksen, seriøst.
Blir vi 14 personer eller flere, er vi ferdig til kl 13-14.00 tiden.
Send en beskjed så raskt som mulig til:

Morten mob: 90716228
sekretær@halden-karateklubb.no
Eller
Gjermund mob: 40852497
leder@halden-karateklubb.no
Vi satser på deg! Vi håper på deg som støttespiller!
På forhånd takk c”,)