Ingen trening torsdag 17. februar og i vinterferien

Det er ingen trening i Halden Karateklubb på torsdag 17. februar 2011. Dette på grunn av at skolen må ha gymsalen selv til et arrangement.

De som trener på torsdagen den 17. februar kan, hvis de har lyst og mulighet, trene på onsdag den 16. februar til følgende tider:
Videregående Barn II: kl. 18.30 - 19.30 og
Alle voksenpartier; nybegynnere, Vg. I og II: kl. 19.30 - 21.00!

Kom og tren!

Det er ikke trening på Os i skolens vinterferie i uke 8, fra og med mandag 21. feb, til og med søndag 27. feb. !

Videregående Barn II: kl. 18.30 - 19.30 og
Alle voksenpartier; nybegynnere, Vg. I og II: kl. 19.30 - 21.00!

Kom og tren!

Men . . . . .

det er ikke umulig at vi arrangerer noe i gymsalen i vinterferieuka, så følg med på klubbens hjemmeside: www.halden-karateklubb.no

Styret i Halden Karateklubb.