Fire medaljer til Halden Karateklubb i Regions-Cup og Mini-Cup i helgen!

Halden Karateklubb stilte i helgen med fire utøvere i Regions-cup og Mini-cup i Jordalhallen, og uttellingen ble upåklagelig - fire medaljer!

I Regions-cupen deltok to av våre katautøvere, og vi vil gratulere Even V. Johansen med 3. plass i Kata gutter ungdom og Jonas Hansen med 3. plass i Kata gutter rekrutt!

To av våre kumiteutøvere stilte i Mini-cupen, og vi gratulerer Petter R. Martinsen og Rasmus Gran (debutant!) med medaljer!