Hjemme i påsken? Kjed deg ikke! Aktiviteter i Halden Karateklubb!

For Halden Karateklubb sin del følger de ordinære treningstider og partier skolenes ferieplan, og tar som vanlig en pause i påskeuken.

Men skal du ikke reise bort og ikke har noe annet å gjøre og har lyst til å trene karate, samt ha gøy, da er du velkommen til å delta på følgende ekstratilbud!

Alle klubbens medlemmer er velkomne!

Kumite og kata trening!

Alle klubbens medlemmer er velkomne!

Kumite og kata trening! [img_assist|nid=160|title=|desc=|link=none|align=right|width=290|height=193]

Tid: Torsdag 21. april kl 12.00-16.00

Sted Os skole, Halden

Program: kl 12.00-14.00 Kumite

kl 14.00-16.00 Kata

Ansvarlig instruktør: Martin Langaas

Innebandyturnering og alternativ kamptrening!

Tid: Lørdag 23 april kl 12.00-16.00

Sted: Os skole, Halden

Program: kl 12.00-14.00 Innebandyturnering

kl 14.00-16.00 Alternativ kamsport/MMA

Ansvarlige instruktører: Henrik Sætra, Martin Langaas

Spørsmål? E-post: henrik@halden-karateklubb.no

Denne dagen kan du gjerne ta med mamma, pappa, en venn eller kjæreste også!

Vel møtt! :-)

[img_assist|nid=2104|title=|desc=Ett kolasj av bildene fra samme event i fjor! :-)|link=none|align=right|width=570|height=403]