Dugnad: Varetelling KIWI Risum 1. mai kl 09:00

Halden Karateklubb suser videre og klubben markerer seg som en solid klubb i Haldens idrettsmiljø, og ikke minst i media.

Vi kan se tilbake på et innholdsrike fire måneder siden forrige varetelling med følgende stikkord:
Fortsatt stor interesse for kamsport, vedvarende og stabil medlemsmasse, nye sponsorer og sponsoraktiviteter med mer. I tillegg fortsetter flotte idrettsprestasjoner der også ferskere utøvere har høstet medaljer og gode plasseringer.

Det er nærliggende for klubbens ledelse å konkludere med hva vi tror er en viktig årsak til at vi lykkes. Det er takket være alle støttespillerene våre!

Alle medlemmer og enkeltpersoner, alle foreldre, og alle bedriftene vi samarbeider med, er med på å legge til rette for at klubben kan opprettholde det høye aktivitetsnivået og den fremgangen vi har.
Støttespillere og bidragsytere er for klubben en viktig faktor. En suksessfaktor!

I forbindelse med vår avtale om vareopptelling ved KIWI på Risum er vi avhengig av hjelp.

Kan du hjelpe?

Søndag 1. mai 2011 - kl 09:00 på Kiwi på Risum.

Vi må for ordens skyld be om at du er medlem, foreldre, foresatt eller nær og fortrolig venn til et medlem i klubben. At du er over 12 år og vil ta oppgaven, i såfall sammen med en voksen, seriøst.
Blir vi 14 personer eller flere, er vi ferdig til kl 13-14.00 tiden.
Send en beskjed så raskt som mulig til:

Morten mob: 90716228
sekretær@halden-karateklubb.no
Eller
Gjermund mob: 40852497
leder@halden-karateklubb.no

Vi satser på deg! Vi håper på deg som støttespiller!
På forhånd takk c”,)