HKK medlemskort og nye fordeler!

Alle medlemmer i Halden Karateklubb har i den senere tid mottat HKK medlemskort.(har du ikke fått, kontakt Aslak).

I samarbeid med våre sponsorer er dette et medlemskort som nå gir store fordeler!

Nå er en ny avtale på plass med Nordsjø Idè og Design på Risum!

Mot fremvisning av medlemskort kan medlemmer og familie velge i hele sortimentet i butikken og få 20% rabatt på ordinære priser. Sparkel, tapet, gulvbelegg, lim og maling! Alt man trenger til å pusse opp ute eller inne får vi nå rabatterte priser på!

Nå er en ny avtale på plass med Nordsjø Idè og Design på Risum!

Skal du pusse opp er dette stedet å handle!

Sjekk også butikken på Facebook!

Støtt Halden Karateklubb og gjør samtidig en god handel hos Nordsjø Idè og Design på Risum!