Klubbdugnad søndag 28.august! Vareopptelling på Kiwi Risum.

VARETELLING KIWI RISUM.

Hei alle Halden Karateklubbs medlemmer og venner!

VARETELLING KIWI RISUM.

Hei alle Halden Karateklubbs medlemmer og venner!

Sommeren er på hell og hverdagen er over oss med skolestart og ikke minst treningstart for både medlemmer og nybegynnere. Styret i Halden karateklubb håper alle har hatt en flott sommer. En sommer der det i god tradisjon er gjennomført de årlige Wado Ryu sommerleirene for både små og store. Halden Karateklubb har i år som kjent videreført samarbeidet med en av våre sponsorer KIWI Risum og det er atter tid for varetelling. Denne innsatsen som alle medlemmer, deres foreldre og venner av klubben har bidratt til er en viktig del av at klubben kan drives så godt som den gjøres. Alles innsats er viktig og kjærkommen. Vi ønsker derfor at så mange som mulig har mulighet til atter igjen stille opp for klubben i sitt hjerte.

Varetellingen skjer søndag 28. august kl 09:00 KIWI Risum. Og av erfaring, er vi mange som deltar er vi ferdig rundt kl 14:00

Påmelding skjer så raskt som mulig til: Morten Jansen, sekretar@halden-karateklubb.no Tlf/sms 907 16 228 eller via Facebook Meld da fra hvor mange som stiller.

Halden Karateklubb Styret