Sommerleir 2013

Det er snart på tide med den årlige sommerleiren i Fredrikstad. Vi ønsker å holde tradisjoen i hevd også i år, og vil arrangere vår tradisjonelle teltleir under sommerleiren.

Vi leier teltplass på campingplassen, og setter opp 2-3 partytelt etter behov. Sovetelt og kjøkkentelt. Vi etablerer oss med Halden Karateklubb's vimpel, samt gjerde rundt leiren der alle må bukke når de går inn og ut. En ekte karateleir med andre ord!

Selve treningen foregår i Kongstenhallen, som er 5 minutters gange fra campingplassen. Instruktører fra Halden Karateklubb vil være sammen med barna under treningen. Utenom treningen har vi det gøy samme med andre karatebarn fra hele Norge, samt er med på felles grilling og den berømte Ninjaløypa.

Leiren går fra 1-2 juli 2013, men vi inntar leiren allerede søndag 30. juni. Dette er en kjempefin anledning til å være med på en aktiv og lærerik opplevelse som man garantert vil huske :-).

Sjekk ut vedlegget, og meld deg på - dette blir garantert gøy :-)! Se også våre Facebooksider for bilder fra tidligere leirer.

Denne artikkelen har følgende vedlegg: