Gradering høsten 2019 - lørdag 14. desember

Lørdag 14. desember er det gradering for (nesten) alle medlemmer!

Viktig info!

Karateutøveren og karatedrakten skal være nyvasket, hel og ren. Medlemskontingent og annet utestående med klubben må være betalt.

• Graderingen koster kr. 200.-. Betales ved registrering graderingsdagen.
  • Foreldre og foresatte er velkomne til å se på J.
  • Kiosksalg av diverse forfriskninger og muligens klubbeffekter.

NB! Tidene for oppstart av de ulike puljene kan variere noe grunnet antall medlemmer til gradering, men oppmøtetidspunktene må overholdes. Hvis det er noen problemer, ta kontakt med Aslak (kasserer@halden-karateklubb.no eller pr. SMS på tlf: 93 02 87 10).

Pulje 1: Nybegynnere barn

Oppmøte senest kl. 11:00 lørdag 14. desember – graderingen starter kort tid etter!

Nybegynnere barn har hvitt belte og trener på torsdager fra kl. 17:00 – 18:00.

Pulje 2: Videregående barn 1 og barn 2

Oppmøte senest kl. 12:00 lørdag 14. desember – graderingen starter kort tid etter!

Barn 1 har hvitt/gult belte, og Barn 2 har helgult belte med 1, 2 og 3 røde striper.

Pulje 3: Videregående barn 3, og ungdom (t.o.m. 12 år)

Oppmøte senest kl. 13:30 lørdag 14. desember – graderingen starter kort tid etter!

Videregående Barn 3 med oransje belter og over, og ungdom (gjelder kun de t.o.m. 12 år).

Pulje 4: Ungdom og voksne (13 år og over)

Oppmøte senest kl. 15:00 lørdag 14. desember – graderingen starter kort tid etter!

NB! Alle medlemmer som kan gradere seg til 3. Kyu (brunt belte) og over må gradere for et sensorpanel som består av minst en sensor med 3. Dan og over,

og hvor sensorene kommer fra andre klubber i stilartsorganisasjonen WRN.

Har du spørsmål, ta kontakt med Aslak på kasserer@halden-karateklubb.no eller pr. SMS på

tlf: 93 02 87 10. Husk at gradering er en test på om du er klar til å gå videre!

Uansett så arbeider tiden for deg i karate!

Lykke til!

ønskes fra Halden Karateklubbs tekniske komité.